søndag 21. august 2011

Sammendrag

Vi gjorde oss foreløpig ferdig med kiropraktor-behandlinga før vi dro hjem fra ferie., og utrolig nok så viser Snuppa ingen tegn til sterke smerter noen sted lengre. Hun sover nå fra 23-06 og 07-10 uten problemer. Helt fantastisk! Skal tilbake til kiro om 3-4uker, for videre oppfølging.

Ble jo en del strikking mens jeg var på ferie, men har desverre ikke bilder av alt. Begynte å strikke på et ganske stort baby-teppe som jeg skulle strikke kant på, men kom aldri i gang med kanten så det ligger igjen hos min mor. Får gjøre det ferdig etter jul, og alle julegavene er ferdige.


Disse er prematur-luer strikket i Falk. Litt tykke for min smak, men sikkert noen som ønsker tykke, varme, gode luer. Kjempe enkel bil/vente/tv-strikking, også går det til en god sak, Amandaprosjektet avd Hordaland.


Disse er strikket av min søster etter samme basis-oppskrift som de over., i samme garn.

Disse har min mor strikket i Dale BabyUll, 15 små djevelluer som blir donert til Amandaprosjektet.

Nå har jeg startet på et teppe i Nøstebarngarn, etter egen oppskrift. Det får være vente/tv-strikken for denne gang.
Ellers driver jeg og test-hekler små blomster som skal brukes i barnedåpen. Har en ide om å bruke heklede blomster som pynt på bordkortene. Kommer bilder av disse etter hvert også.

Så blir det vel julegave-strikk døgnet rundt etter dåpen er over. Da er vi jo tross alt i oktober allerede, så da er det på tide å gjøre seg ferdig med slikt straks.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar