lørdag 10. desember 2011

Og vinneren er...!!!

1. desember gikk fristen ut for å være med på min konkurranse, og det var kjempe mange som deltok.

Utrolig morro altså!

Jeg har fått tips om mange nye blogger jeg skal lese, og jeg gleder meg voldsomt til å sette i gang.

Jeg har fått min bror til å si 2 tilfeldige tall fra 1-31  (antall lodd som ble tatt).

Og vinneren er...

2. Premie
150g Merinoull. En nydelig hvit/grønn-melert farge 

 Vinneren av 2.premie er:   INGRID, FRA INGRIDS LILLE VERDEN


1. Premie
230gram Aade Long Kauni, 8/2, 100% merinoull. 
En helt fantastisk rosa/lilla/burgunder-farge!

Og vinneren av 1.premien er: FRU HELIANTHUS



Vinnerene får en mail i fra meg  :)


Tusen, tusen, tusen takk til alle som har deltatt!
Og tusen takk til de som har valgt å bli følgere, det tar jeg som et mega-komplement!



1 kommentar: