tirsdag 30. august 2011

Regn

Denne helga har vært "rydde-hus-helg", så nå er huset litt mindre kaotisk enn det var før helga. Mye må enda gjøres, men allerede er livet litt ryddigere. Jeg har også startet ramponeringen av en solbærbusk ute i hagen da denne har vokst over alle vidder, men siden det har vært regn de siste 2 dagene har jeg ikke hatt mulighet til å gjøre meg ferdig. Derimot er strikking supert under slike absurde værforhold  ;)

Derfor har det blitt strikket pulsvarmere. Garnet er Falk fra Dalegarn, og mønsteret er fra DROPS, men jeg har gjort noen endringer på tommelen og avslutningen. Definitivt et mønster jeg kommer til å bruke fler ganger!

Nå er planen bordkort til barnedåpen, og et sjal jeg har lenge hatt lyst til å lage. Satser på at det kommer masse kreative ideer til invitasjonene ganske kjapt også, for tiden flyr jo!

2 kommentarer:

  1. Disse pulsvarmerne var fine, og Falk er et godt garn å strikke av. Anvendelig farge du har brukt. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kommentaren og skryten :D Jeg liker veldig godt Falk, men har nettopp blitt kjent med det så har ikke fått prøvd det ut så mye enda.

    De er planlagt som julegaver, så måtte bruke en farge de fleste kan like :D

    Ha en flott kveld du og!

    SvarSlett