søndag 5. februar 2012

Tøft

Den siste tiden har vært kjempe tøff, og jeg beklager til mine lesere at det har gått snart 2 mnd siden forrige innlegg...

Vi dro som sagt til Trønderland for å feire jul, og vi var der i litt over en mnd før vi dro hjem igjen. I løpet av den tiden fikk Snuppa influensa med oppkast og øyekatarr, så var hun frisk en uke før hun fikk en virus lungebetennelse som gjorde at hun slutta å spise. Til sammen 3 turer til legevakt der oppe, 1 tur til legevakt her nede og noen timer på Haukeland Sykehus.

Ting går heldigvis bedre nå, Snuppa spiser godt og har fått astma-medisin for å hjelpe lungene å holde seg åpen. Selvfølgelig ble jo både jeg og Mann syke samtidig, så energi-nivået har vært ekstremt labert.

Da vi kom hjem til kjære vestland, fant vi ut at lynet hadde slått ned i huset. Vi har jo overspenningsværn (eller noe sånt) så alt hadde jo gått bra, problemet oppsto uken etter da det lynte en gang til... Da var jo overspenningsværnet nede allerede, og lynet slo ned i tlf-ledningen...Så tlf-uttaket i veggen er svartsvidd og min stasjonærpc er stekt. Heldigvis lever harddisken enda., så jeg fikk henta ut alt jeg hadde lagret ved å bruke en ekstern harddisk-leser.  Sukk....

Heldigvis, mye sofatid betyr mye strikketid! Så jeg har en del å vise bilder av så fort jeg får fotografert litt. Jeg pleier jo å ta med meg alt ut på verandaen når jeg skal ta bilder., men det har passet litt dårlig i dette fryktelige snøværet som har vært siste døgnet her på vestlandet. Satser på at det er bedre i morgen, så jeg får fikset noen bilder da.

Anyways, takk til de som er trofaste følgere  :)   Jeg håper bloggen blir enda mer interessant etter hvert som jeg kommer igang for fullt her igjen. Og takk til de som legger igjen kommentarer, det er superkoselig  :D

2 kommentarer:

  1. Så godt det går bedre hos dere. Velkommen tilbake, jeg har savna deg. Så er jeg spent på hva du har strikka... Ha ei fin uke!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det, Ingunn <3

    SvarSlett