fredag 22. juli 2011

Spennende utvikling

Etter snart 2,5 uker med konstant hyling i mange timer om natta, så var vi hos KIROPRAKTOR med Snuppa i dag (torsdag). Hun har jo slitt med sterke smerter i magen, og veldig hard avføring/forstoppelse. Før vi var hos kiropraktoren hadde hun ikke hatt avføring på nesten 3 døgn, men en time etter behandlingen strømmet det ut! Smertene har vært ganske sterke en del timer i kveld og, men hun har hatt avføring enda en gang i løpet av de timene. Jeg er overlykkelig!

Hun skal til flere behandlinger fremover, og jeg er kjempe spent på å se om kanskje problemene gir seg nå. Hun har også litt forsinkede reflekser i høyre hånden, men kiropraktoren mente at dette ble løst med samme behandling.

Ellers storkoser vi oss i Trønderland!  Kjempe deilig å treffe igjen familien, og kjekt å få vist frem Snuppa til slektninger og venner som ikke har sett vidunderet enda.

Ved veiing i dag var hun 3890g, så nå nærmer vi oss 4kg med stormskritt!


Blir en del strikking nå som det er flere hender i huset som kan passe på Snuppa, og jeg har strikket som en gal på nytt babyteppe siden jeg tovet ett av de jeg hadde laget fra før. Planen er å lage en pen kant rundt teppet og samtidig trene meg på hullmønster, noe jeg er generelt ganske uerfaren i. Nå har jeg kommet ca halvegs på selve teppet, og jeg bruker restene fra garnet jeg strikket pulsvarmere av. Skal fikse bilde når jeg får laget meg et egnet sted å ha fotoshoot på.

Har også prøvd meg på litt hekling av små blomster og sommerfugler, så kommer bilder av disse litt senere også.

Fikk faktisk engasjert min søster i strikking av prematur-luer, så dukker nok opp bilder av de og med hennes tillatelse etter hvert. Disse skal gå til amandaprosjektet, som jeg har linket til tidligere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar