fredag 18. november 2011

Sliten

Blitt meget lite blogging i det siste....

Døgnet har plutselig ikke nok timer med lyse dagen, siden Snuppa har bestemt seg for at natta varer fra 03.30 til 12.30., og sover dermed halve dagen, og er våken halve natta. Det betyr jo at kjære mor må sove de samme timene som ungen gjør, og våkner derfor opp når sola går ned. Dette blir det ganske mye strikking av, men lite bilder og lite blogging. Skal nevnes at dette gjør mor ganske rar i hodet sitt i tillegg...

Litt strikk har det jo blitt., fått ferdig pulsvarmerene i grønn MiniDuett. Disse ble fantastisk deilige!

Fargene ble mest riktige på nederste bildet. Jeg er meget fornøyd med mønsteret på disse, det er enkelt nok til at jeg lærte meg rapportene tidlig og kan løpe for å hjelpe Snuppa med noe uten å miste meg selv i mønsteret., og samtidig krevende nok til at det ikke blir kjedelig. Derfor har jeg også strikket et par i lilla-nyanser. Disse har foreløpig ikke blitt fotografert pga manglende lys osv som nevnt i starten. Mønsteret finner du  HER

For tiden strikker jeg et skjerf som skal matche disse nydelige grønne pulsvarmerene, men har heller ikke bilde av det enda.

Et par småsokker til NFI Hordaland's (facebook-gruppe) juleprosjekt ble til i hastverk for å få nok antall sokker til disse søte små babyene som må være på sykehus i jula.


Disse er strikket i BabyMerino (Nillegarn), og er helt enkle tubesokker. Enklest mulig, for å få det ferdig raskest mulig. Er jo tross alt snart jul jo!

Mitt tidligere nevnte PROSJEKT; SOFA UTEN KATT går foreløpig utmerket!
..I allefall for en av kattene... jaja 1 av 4 er vel ikke så ille da.... Og nei, hun er ikke så feit som det ser ut som på dette bildet, hehe  :)

Jeg begynner faktisk å nærme meg 1000besøkende inne på siden, og det er kanskje ikke så mange i forhold til mange andre bloggere i den store bloggverden, men for meg så er dette kjempe stort!!

Jeg vil derfor utlyse en liten konkurranse fordi jeg blir så kjempeglad av at folk vil lese om min lille verden  :D

Mer informasjon kommer i eget innlegg.

4 kommentarer:

  1. Det er ikke uvanlig at det går litt over stokk og stein når det gjelder soving med disse små. Men ingenting varer evig, trøst deg med det. Kjempefine pulsvarmere du har strikka. Nydelige farger. God helg!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det, Ingunn :)

    Vi kommer nok over det skal du se., tenkte vi skulle jobbe hardt denne helga for å få ting litt mer i riktig rytme. Så får vi se hvordan det går :)

    God helg til deg og <3

    SvarSlett
  3. Så gøy å se Augusta med striper!=D
    Og herlig pysekatt du har!

    SvarSlett
  4. Mønsteret blir veldig spennende med striper, frk.Badegakk., men det var litt utfordring å finne ut hvor jeg skulle plassere stripene. Ville egentlig ha de med enda mer mellomrom mellom hver mørke stripe, men da ble d mange tråder å feste. hehe. Ble veldig fornøyd sånn som dette da.

    Må si jeg ELSKER det mønsteret!

    SvarSlett