lørdag 18. mai 2013

Søte labber

Jeg falt så hardt for disse søte små labbene/sokkene. Selve strikkinga er ekstremt enkel, men sammensyinga er litt knotette. Jeg er ikke så god på akkurat den biten. Men nyyyyydelige ble de  ;)








Jeg strikket de i mykeste Drops Baby Merino. Første paret brukte jeg silketråd i, men begynte
å tenke at det var nok upraktisk i bruk. Resten heklet jeg snor i, men endret litt på blomstene i forhold til oppskrifta. Oppskrift finner du HER, den er på dansk, men veldig enkel å følge. 




 Disse er strikket i et garn jeg kjøpte på Ebay., som heter Baby Sheep. Det er 70% Bomull, 20% silke og 10% cashmere. Helt fantastisk mykt, glatt og uendelig deilig, men det er nok ikke store greiene med varme i dem. Ekstremt søte ble de iallefall   ;)








1 kommentar:

  1. nydelige! <3 disse må jeg prøve å strikke!
    takk for at du deler

    SvarSlett