fredag 31. januar 2014

Tabben

Ikke alltid ting går som planlagt., selv for oss som har strikket i en del år   :P







Det ble 2 høyre denne gang, og man biter tenna sammen og starter på en (forhåpentligvis) venstrevott   ;)

Disse er en bestilling jeg fikk, og er av det mykeste myke Drops Merino Extra Fine. Mønsteret er fra Sandnes Garn, Tema 15 Voksne, Klassikere. Jeg har derimot endret bittelitt på mønsteret på fremsiden, da jeg synes disse vottene blir fryktelig lange og trengte å korte de ned litt.

Kommer nye bilder når venstrevotten er ferdig, og de er dampet og fine  (og selvfølgelig med tommel!)   ;)  



 

4 kommentarer:

  1. Hehe, får du deg ett par også da kanskje;) Det er skummelt med votter, fort gjort å få to like gitt:)
    Mine votter blir også lange, spesielt om jeg bytter litt på garntyper. Og jeg glemmer jo alltid å sjekke hvordan jeg ligger an og strikker hele mønsteret. Irriterende med lange votter.

    SvarSlett
  2. Dette er fort gjort! Skjønner ikke at alle mønstre er utstyrt med diagram på både venstre- og høyre-votter. Tvi-tvi! Snart har du 2 par fine votter.

    Riktig god helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Hihi, det er fort gjort. :) Jaja, vert eit par vottar til deg sjølv og då eller i gåve.
    Ønskjer deg ein flott søndag.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kommentarene, damer :)

    Vi får se hva som skjer med votteparet jeg har ekstra., mulig jeg sparer de til julegaver :)

    Ingunn; Jeg er helt enig! Burde vært diagram for både høyre og venstre!

    SvarSlett