fredag 14. oktober 2011

Ferdig

Da var man ferdig med dåp og husgjester for en stund. Nå satser vi på at det blir hverdagsliv frem til jul  :)

Dåpen gikk kjempe fint, og omtrent som planlagt. Må si meg fornøyd da!

Var også meget koselig å ha besøk av familien fra Trønderlandet, i nesten en hel uke.

I mens har jeg strikket ferdig teppe til Snuppa, selv om jeg ikke har bilde enda., og jeg har begynt på enda en julegave. Det blir et sjal strikket i Kauni. Dette er første gang jeg prøver meg på engelsk oppskrift, og måtte oversette hele greia til norsk for å sjekke at jeg skjønte det, før jeg turte å starte på selve strikkinga. Mer info om mønster og sånt kommer etter hvert altså.  :)

Kommer bilder av dette når jeg finner den fine "fotobakgrunnen" min. Min kjære mor hjalp meg med husvask før dem dro hjem, og nå er plastposen min vekke. Hehe. Får se om jeg kanskje får mekket meg en proff en av papp og sånt etter hvert. Vil iallefall fortsette med samme bakgrunn på alle bildene, så godt det lar seg gjøre.

Jeg ser på statistikken min at det er mange søte folk der ute som titter innom bloggen min. Legg gjerne igjen en kommentar så jeg kan sjekke ut deres blogger også. Jeg elsker å titte i andres blogger!

2 kommentarer:

  1. Så fint at dåpen gikk bra, gratulrerer!
    Gleder meg til å se bilder av sjalet:)

    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett