mandag 19. mars 2012

Forandring fryder?

Jeg driver og finpusser litt på utformingen av bloggen for tiden, men finner ut at det er forferdelig vanskelig å lage det akkurat sånn jeg vil ha det. Håper det etter hvert blir tilnærmet ønskelig om ikke så alt for lenge iallefall.

Nå begynner endelig våren å komme. Selv om det kom et par cm snø og masse hagl i natt, så er sola sterk nok til å ta vekk det meste i løpet av dagen i dag. Krokusen har kommet godt over jorda., og påskeliljene er på god vei.



Straks på tide å begynne i hagen nå, hvis jeg skal rekke å ta vår-renskingen før alt gror opp. Nå skal det legges til at vår-rensking her de tidligere årene har bestått av kosting av veranda og rake litt løv..., og derfor ser det sånn ut og! I år (som mange tidligere år...) har jeg planer om å faktisk få gjort litt i hagen!

Sånn ser det ut nå....

Åjada, ser ut som en orkan har prompa midt i "blomsterbedet"..... Håper Snuppa har lyst til å være med meg ut i hagen for å hjelpe til litt etter hvert  ;)

Snuppa har nå blitt flyttet ut på eget rom., og sover nå alene. Vi bor i et skikkelig knirke-hus, absolutt alt knirker, og Snuppa våknet hver gang vi skulle legge oss., og hver gang vi snudde oss i senga. Nå ligger hun på sitt eget rom og alle sover godt. Morshjertet synes jo dette er litt skummelt, men det går forbausende greit.

Jeg ble ferdig med pulsvarmerene fra forrige innlegg.



Mønsteret er fra DENNE SIDEN, og er det samme som jeg har brukt på omtrent alle pulsvarmere jeg har strikket. Jeg har gjort en del endringer på de, blandt annet ribbestrikken oppe og på tommel, og endret maskeantall til å passe tynnere garn. Jeg synes disse får en fantastisk passform, og de kan lett tilpasses den enkelte. Disse er strikket i MiniDuett (som omtrent alt annet jeg lager...)   :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar